onsdag 12 maj 2010

Mina kommande projekt.

Fast Oban har jag redan han bara var extremt i vägen när jag skulle ta kort.
Eller för ovanlighetens skull ville han bli klappad o gosad med.
Äntligen har jag hittat ullgarn som är mintfärgat som
jag ska sticka prinsesstårte vantar av. Vantar vill man inte tänka på nu.
Men det kommer en tid när man behöver......men det är långt dit.
Garnet har jag köpt via nätet av.www. nystan.se


Här har jag samlat mina kommande projekt i en plastback.
Vantar till mig, en kofta till mig, något baby plagg i det mintgröna på botten
och jag missade att fota den blivande Pippi tröjan till Natalie.
Så jag kommer inte att vara sysslolös i sommar.
Allt det andra garnet utom till vantarna har jag köpt i världens bästa garn affär.
Ulla-Britts Garn och Handarbete i Mörarp.
Det är alltid lika roligt att åka dit, för att klämma och känna på garn och framför allt att
handla.




Inga kommentarer: