tisdag 29 december 2009

Nu börjar köket att bli färdigt

Krönlister o golvlister har kommit på plats idag.
De ska skruvas ner i morgon igen för de ska oljas in en gång till.
Nu är det bara elen som ska kopplas till spottarna.
Vi har inte fått alla lådhandtagen och när jag hade skruvat upp de restnoterade
skåp handtagen upptäckte Th att de inte såg exakt ut som dom andra.
Det blir till att ringa Optimera o höra hur vi ska göra? Jag upptäckt det
inte under tiden jag skruvade upp dom så alla påsar är öppnade o kastade.
Men Th handlar mycket hos dom.
Det får dom lösa på något sätt, tråkigt när jag lagt ner en massa tid
på att få dom på plats. Jag är inte så snabb som Th på att skruva i skruvar.
Handtagen till lådorna är restade, de skickas från Kristiandstad, vi får hoppas att dom
ser likadana ut som de vi har skruvat upp.

Inga kommentarer: